У зв’язку із внесенням змін до Закону України «Про звернення громадян», які набрали чинності 28 листопада 2015 року, Управління звертає увагу мешканців м.Житомира та області на зміни, що стосуються розгляду електронного звернення чи електронної петиції.
Громадяни мають право надіслати звернення на електронну поштову скриньку УСБУ в Житомирській області usbu_zhr@ssu.gov.ua, або зателефонувати на «лінію довіри» УСБУ (0412) 47-21-52. В електронному зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, заяви чи скарги. Також має бути вказано електронну поштову адресу, на яку заявнику можна надіслати відповідь, або повідомити про інші способи зв’язку з ним. Застосування цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, яке надходитиме за допомогою засобів телефонного зв’язку або через електронні поштові скриньки, розглядається у порядку, встановленому законодавством України та нормативно-правовими актами СБ України.
Звернення, що оформлене заявником без дотримання цих вимог, повертається йому без розгляду по суті з відповідними роз’ясненнями не пізніш ніж через 10 днів від дня його надходження.