Як розвивати навчання у школах - всеукраїнський семінар.

Всеукраїнський семінар на тему «Система розвивального навчання як умова формування суб’єкта навчальної діяльності» відбувається у Житомирській загальноосвітній школі №8. Організатори та учасники семінару сподіваються на те, що система розвивального навчання отримає підтримку держави та пошириться у навчальних закладах України.Двадцять років тому школа номер вісім стала експериментальним майданчиком, а пізніше єдиним базовим навчальним закладом у місті Житомирі з впровадження системи розвивального навчання. Методика отримала схвалення та підтримку у батьків молодших школярів. Адже її результатом є, насамперед, розвиток особистості.Валентина Гопанчук, директор Житомирської ЗОШ №8 . (Діти мають право вільно висловлювати свою думку. Діти вчаться роботі у групах. Розвиваюче навчання сприяє розвитку логічного мислення. Дитина має можливість активно розвиватися як особистість і самостверджуватись.)Деякі з умов розвивального навчання є нетрадиційними, але ефективними, - зазначають фахівці. Наприклад, відмова від оціночної системи. До завоювання матеріалу дитину спонукає внутрішній інтерес, а не приреченість бути оціненим. Вчитель на уроці - не наставник, а рівний учасник навчального процесу. Про це та інше йшлося під час обміну досвідом. Однією з цілей семінару було отримати методичне підґрунтя для впровадження розвивального навчання у середніх та старших класах. Тому з-поміж учасників розробники методик з цієї системи та практикуючі педагоги.Ліна Тюріна, директор навчально-виховного об’єднання «Освіта» м. Ірпінь (Діти не просто засвоюють матеріал. Вони вчаться вчитися і жити завдяки цьому далі. У них змінюється ставлення до країни, батьків, до самого себе. Система розвивального навчання є однією з найважливіших позицій у нашій державі, яка заслуговує на підтримку і розвиток.)Свій досвід організації та впровадження розвивального навчання у школі вцілому Ліна Тюріна радо передає всім охочим і при цьому зазначає, що така система навчання виховує і розвиває не лише дітей, а й самих вчителів.