У Житомирі розповіли, як збалансувати бюджет ОТГ

У Житомирській облдержадміністрації 23 грудня відбулась нарада для бухгалтерів територіальних об’єднаних громад, в тому числі і новостворених, та представників управлінь фінансів РДА.

 Організатор зустрічі – департамент фінансів Житомирської ОДА. Темою обговорення стало формування бюджетів ОТГ на 2017 рік.

 Директор департаменту Житомирської ОДА Ганна Ємченко, відкриваючи нараду, зазначила: «Наше взаєморозуміння має складатись з виконавчої дисципліни та спільної праці. Так як об’єднані громади напряму працюватимуть з нами, департаментом фінансів ОДА, прошу дотримуватись цих принципів під час роботи».

 Також Ганна Ємченко наголосила на тому, як правильно сформувати бюджет кожної ОТГ та збалансувати доходи та видатки громади.

 Детальніше про дохідну та видаткову частини бюджету ОТГ розповіли заступники директора департаменту фінансів – Віктор Венцель та Вадим Турський.

 Зокрема, Віктор Венцель зупинився на особливостях податку від доходів фізичних осіб, платежів від використання майна комунальної власності, місцевих податках і зборах, адміністративних зборах, державній субвенції

 В свою чергу Вадим Турський акцентував увагу на законодавчій базі, відповідно до якої повинно здійснюватись фінансування ОТГ, на умовах співфінансування з обласним бюджетом, з Державним фондом регіонального розвитку тощо.

Новини компаній
11:00, 23 грудня