Поліцейські Житомирщини встановлюють особи причетних до ошуканств жителів області, водночас закликаючи громадян дбати про власну безпеку та збереження коштів. Жоден банк не проводить фінансових операцій по телефону. Обачність та обережність – запорука вашого спокою.
Троє жителів Житомирської області упродовж вчорашнього дня стали жертвами «липових» банківських працівників.
Уже надвечір після спілкування з представником служби безпеки банку з картки 70-річного житомирянина зникли понад 20 тисяч гривень. Шокуюче повідомлення про це літній чоловік отримав на свій мобільник. У зверненні до поліції заявник розповів про те, що повідомив абоненові на його прохання реквізити своєї картки для нібито вирішення технічних проблем із її розблокування.
Аналогічним результатом закінчилася історія спілкування з так званими «банківськими працівниками» 43-річної жительки селища Лугин та 42-річної звягельчанки. У подальшому з їхніх рахунків зникли відповідно близько 2 тисяч та понад 2,7 тисяч гривень.
Протягом минулої доби на гачок шахраїв через сайт купівлі-продажу потрапила й 52-річна жителька Коростишева. Жінка повідомила потенційному покупцю реквізити своєї банківської картки. А вже за кілька годин з неї було знято понад 7 тисяч гривень.
Із уявної халепи о півночі «витягала» свого зятя й 51-річна жителька Новограда-Волинського. Псевдополіцейський телефоном запросив у жінки кругленьку суму, проте погодився й на термінову передачу наявних збережень. Тож заявниця перерахувала на номер мобільного рахунку невідомого їй абонента понад 5 тисяч гривень. І лише після того переконалася, що розмовляла із пройдисвітами.
Усі вказані факти внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ст. 190 (Шахрайство) ККУ . У рамках розпочатих кримінальних проваджень поліцейські встановлюють особи ошуканців.