Однією із складових успіху економічного розвитку будь-якої країни – міжнародна торгівля та її позитивний баланс. Втративши ринок «північного сусіда», українські виробники змогли переорієнтуватися на нових споживачів – ЄС, Китай, Індія та інші країни.
Про експорт та нові можливості для бізнесу говорили сьогодні, 6 липня, на тренінгу для підприємців Житомирщини за участю директора департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Олексія Шатила.
Тренінг проводили представники Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України.
Зокрема на тренінгу говорили чому потрібно експортувати, які можливості для підкорення міжнародних ринків доступні українському бізнесу та як використати ці можливості правильно.
Довідково. Офіс з просування експорту є консультативно-дорадчим органом при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, який було створено як «єдине вікно» допомоги українським експортерам у виході на іноземні ринки.
Стратегічна мета Офісу – допомагати українському бізнесу бути успішним на закордонних ринках шляхом:
- розвитку експортних компетенцій українського бізнесу
- промоції українських товарів та послуг за кордоном
- допомоги в налагодженні співробітництва та партнерства між українським та закордонним бізнесом.
Офіс надає допомогу за напрямами:
- інформація та аналітика;
- експортний консалтинг;
- освітня платформа;
- бізнес-можливості;
- міжнародні державні закупівлі;
- B2G майданчик;
- платформа SheExports.
Офіс націлений на створення повноцінної інституції з підтримки експорту в Україні та забезпечення експортоорієнтованої екосистеми, що діятиме за участі державних інституцій та бізнес-спільноти.