Протягом останнього часу Житомирським обласним територіальним відділенням АМКУ вже розглянута не одна справа, щодо установ, які надають фінансові послуги, зокрема, позики, кредити. Слід відмітити, дані установи не завжди чесно «грають» на фінансовому ринку, використовуючи при цьому різні засоби, один з яких використання реклами - реклами, яка вводить в оману споживачів.Саме за таку рекламу відділенням було оштрафовано ТОВ «Перший кредіт-Центр» (м.Київ) на 68 тис. грн. за оманливу рекламу.Як свідчив текст реклами, Товариство, рекламуючи свої послуги, застосовувало формулювання «кошти на авто, нерухомість, земельні ділянки, с/г техніку та інші потреби» та повідомляло про «надзвичайно вигідні умови», «оформлення без першого внеску, застави, черги», «низькі» відсотки, проте інформації щодо рівня таких відсотків, тобто, витрат осіб, та умов, на яких товариство надавало послуги, в рекламі не було.Насправді, надання споживачу позики можливе лише за умови укладання договору «Про надання послуг», предметом якого є надання Товариством системи послуг, спрямованих на придбання клієнтом товару за попередньо накопичені ним кошти, та наявності інших умов, тобто за наявності обставин та чинників, які не залежать від волі споживача і не можуть бути йому відомі на момент укладання договору. Однак, умов, які є обов’язковими для отримання споживачем позики (оформлення коштів), у розміщеній Товариством рекламі не зазначено. Зокрема, зазначені рекламні матеріали не містили найважливіших умов видачі позики (оформлення коштів), а саме: адміністрування придбання у групах, надання позики в міру накопичення коштів у фондах групи, формування фонду групи за рахунок внесків всіх учасників групи. Також, не було зазначено, що термін від укладання договору за програмою придбання товарів у групах (договору «Про надання послуг») до отримання позики може складати кілька місяців, а може не наступити взагалі! Тому, коли звертаєтесь за подібними послугами, будьте обачними, щоб не опинитись в колі ошуканих!