З нагоди професійного свята студенти та викладачі кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету 25 жовтня організували навчальний інтенсив«Marketing Days» присвячений Дню маркетолога, у рамках якого своїм досвідом та секретами ділилися успішні місцеві представники сфери маркетингу.
Що таке маркетинг і які реальні перспективи відкриває така спеціальність відзначила доцент кафедри маркетингу ЖНАЕУ Наталія Степаненко. Вона також представила студентів, які вже навчаються за цією спеціальністю, при чому деякі з них виявилися зацікавленість ще у старших класах.
Степаненко трохи розповіла про формат роботи інтенсивну та презентувала власну доповідь на тему «Сторітеллінг Нобелівського рівня «Що дорожче: пляшка вина за 50$ чи 500$?».