Для поліпшення обслуговування пасажирів на вокзалах у спеціально виділених касах, що здійснюють друк проїзних документів, оформлених та оплачених через Інтернет, встановлені сканери штрих-коду. Про це повідомляє Мініфраструктури України.
Таке нововведення дозволяє значно зменшити час обслуговування в квитковій касі пасажира, що оформив проїзд через Інтернет.
«Роздрукований бланк-замовлення пред’являється касиру, штрих-код з бланка-замовлення зчитується сканером та передається безпосередньо до автоматизованої системи. Друк проїзного документа при зчитувані пристроєм здійснюється за умови не пошкодженого роздрукованого штрих-коду. Якщо раніше касир квиткової каси при оформлені проїзних документів, придбаних через мережу Інтернет, на введення до системи вручну 16-значного номера замовлення витрачав більш однієї хвилини, то з появою сканерів ця процедура займатиме одну секунду та однозначно виключить вірогідність похибки при вводі цифрового коду вручну», - заявили у Головному пасажирському управлінні Укрзалізниці.
З використанням сканерів уже оформлено понад 22,2 тис квитків, а це 38,2% від загальної кількості пасажирів, які придбали квитки через мережу Інтернет.