Житомирська обласна адміністрація шукає керівника служби управління персоналом

У Житомирській ОДА оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби заступника керівника служби управління персоналом апарату.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіти не нижче магістра;
  • Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • Вільне володіння державною мовою.

Посадовий оклад заступника керівника служби управління персоналом апарату – від 7010,00 грн.

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  • Копія паспорта громадянина України.
  • Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади.
  • Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  • Копія (копії) документа (документів) про освіту.
  • Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
  • Заповнена особова картка встановленого зразка.
  • Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
  • Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання за формою згідно з додатком 2-1.

Документи приймаються за адресою: м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,1, каб.216.

Документи від кандидатів на посаду прийматимуть до 18 липня 2019 року.

Загальні умови, професійні вимоги та вимоги до компетентності за посиланням.

Новини компаній
11:00, 23 грудня