У Житомирській ОДА оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби заступника керівника служби управління персоналом апарату.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіти не нижче магістра;
- Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- Вільне володіння державною мовою.
Посадовий оклад заступника керівника служби управління персоналом апарату – від 7010,00 грн.
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади.
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
- Копія (копії) документа (документів) про освіту.
- Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
- Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання за формою згідно з додатком 2-1.
Документи приймаються за адресою: м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,1, каб.216.
Документи від кандидатів на посаду прийматимуть до 18 липня 2019 року.
Загальні умови, професійні вимоги та вимоги до компетентності за посиланням.