У житомирській ОДА оголосили новий конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б”- директора Департаменту культури, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації. Відповідне розпорядження з умовами конкурсу опубліковане на сайті ОДА.
До 07 лютого триває прийом документів від кандидатів, а вже 12 лютого заплановано тестування.
Вимоги до кандидатів:
1. Ступінь вищої освіти не нижче магістра.
2. Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Уміння працювати з комп’ютером - впевнений користувач ПК; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), Outlook Express; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
5. Організаторські здібності; уміння працювати в команді та керувати командою; вміння визначати пріорітети.
6. Необхідні особистісні якості: відповідальність; емоційна стабільність; ініціативність.
7. Знання законодавства Конституція України; заків України: „Про державну службу”; „Про запобігання корупції”; знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ). Закони України: «Про культуру», «Про бібліотеки та бібліотечну справу», «Про музеї та музейну справу», «Про театри і театральну справу», «Про фізичну культуру і спорт». Більш детально з умовами і переліком документів можна ознайомитися за посиланням вище.