Сергій Соловйов з Житомира, засновник Театру ляльок "Комплімент" вдруге поспіль переміг на V Всеукраїнському фестивалі вуличного мистецтва. Результати стали відомі на церемонії закриття фестивалю у Дніпрі. Загалом у конкурсі з відкриття 10 січня у Харкові і до завершення взяли участь 12 артистів, які змагалися за призи у двох номінаціях: статичні та динамічні жанри.
Сергій Соловйов брав участь у фестивалі вдруге — минулого року він теж переміг у номінації "динамічні жанри". Цього разу він показав максимальний результат — отримав найвищі оцінки з можливих від всіх суддів фестивалю впродовж трьох уік-ендів: це 90 балів з 90 можливих.
Перемогу на фестивалі Сергій Соловйов здобув не сам — йому допомагали песик Мультик, лемур та білка, а ще художник Сальдалі, який народився в житомирській майстерні напередодні фестивалю.
Враження від виступу артиста не забудуть не тільки глядачі, але й судді. Так, режисерка Театру імені Пушкіна Ольга Турутя-Прасолова вважає, що виступ житомирського лялькаря став справжнім вуличним шоу.
У динамічних жанрах, де переміг Сергій Соловйов, друге і третє місце посіли представниці харківської циркової школи Circusflex Анастасія Титова й Тетяна Сажина відповідно. Вони брали участь у фестивалі вперше.
В номінації "статичні жанри" дебютанти теж добре себе показали: перемогу з першої спроби здобув дует “У пошуках скарбів” (Віталій Демчук і Юлія Пахаян) — перші представники Кривого Рогу в історії фестивалю. Друге місце у номінації зайняв багатократний учасник фестивалю, переможець минулого конкурсу Дмитро Буйвал з Сум. А третє — дніпрянин Микола Федосов.
Шість найкращих учасників розділили між собою призовий фонд у 80 000 грн. Кожний або кожна з призерів у кожній з двох номінацій отримали винагороду: 5 тисяч за третє місце, 10 тисяч - за друге, і 25 тисяч - за перше. А володарка Призу глядацьких симпатій Анастасія Титова отримала сертифікат на покупки в магазинах ТРЦ "Дафі" на суму 1000 грн.
Організатор фестивалю, Всеукраїнська мережа "Дафі" цього року зробила деякі зміни, які стосувалися саме артистів — їм частково компенсували подорож, у перервах між виступами організовували лекції від суддів, майстер-класи від досвідчених учасників та екскурсії у театри. Директорка мережі з маркетингу Наталія Борисова, яка ініціювала створення фестивалю у 2015 році, вважає нововведення успішними.