З 1 січня 2021 року в Україні піднялися ціни на газ, і 55 газопостачальних компаній вже опублікували свої тарифи. Незважаючи на те, що українці мають право самі обирати собі постачальника газу, деяких громадян переводять до іншого постачальника без їх відома, що порушує норми законодавства.
Одна з подібних скарг прийшла в ТОВ "Житомиргаз Збут", який в свою чергу звернувся до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ). Подібний інцидент стався через недосконалість інформаційної платформи оператора газотранспортної системи України, вважають в газовій компанії.
В "Житомиргаз Збуті" відзначають, що через інформаційну платформу оператора газотранспортної системи компанією було отримано повідомлення про ініціювання споживачем зміни постачальника.
Після розмови зі споживачем з'ясувалося, що він не подавав заявку про зміну постачальника послуг, а від старого постачальника його автоматично відключили. Тепер, для відновлення газопостачання від ТОВ "Житомиргаз Збут" після примусового "переходу", споживачеві необхідно буде повторно оформляти заяву на підключення газу.
Це не поодинокий випадок, і людям, які постраждали в схожих ситуаціях, доводиться вже кілька місяців чекати реакції від НКРЕКУ.