Яке значення ароматів у формуванні особистісного іміджу? Як підібрати аромат для себе? Що таке емоційний інтелект і до чого тут парфуми? Чи достатньо одного аромату? Які є види парфумів? Поняття «теплих точок»?
Про це і не тільки обговорювали на зустрічі студентів та викладачів ЖДУ з гостею Наталією Ярочкіною – парфумерною стилісткою, авторкою проєктів «Кава з Ароматом», «Аромапікнік», «Аромавояж з Наталією Ярочкіною», організаторкою та співзасновницею фестивалю високої парфумерії «Perfume Fest 2019» та ін. Захід проходив у рамках проєкту «PRO студії від професіоналів».
Пані Наталія познайомила з видами парфумерних композицій. Зауважила, що у гардеробі сучасної людини має бути 5-6 парфумів для різних подій. При виборі варто пам’ятати про сезонність, час доби і ситуацію. Зазначила, що не існує універсального парфуму на усі випадки життя. Варто підбирати аромати для ділових зустрічей, для романтичних побачень, святкових моментів, для відпочинку, має бути аромат і для себе. Парфумерний етикет став значимою частиною загального етикету, важливою складовою у формуванні позитивного і гармонійного іміджу.