Ідея запуску спецпроєкту виникла спонтанно – редакторка нашого сайту завітала до «Прозорого офісу» у Житомирі для отримання консультації та оформлення допомоги. Відтак, анонсований за участі високих гостей з Києва Центр став відправною точкою нашої окремої редакційної теми. Ми не ходитимемо на запрошення директорів, адміністраторів до магазинів, салонів, центрів та держструктур, не рекламуватимемо послуг, лише опишемо те, що бачили самі і відчули на власному прикладі.
9 ЧЕРВНЯ 2021 РІК. ПРОЗОРИЙ ОФІС
Запитувач, документи та життєва ситуація - реальні.
Сьогодні наша журналістка звернулася до "Прозорого офісу". Як відомо, послуги Пенсійного фонду України тепер можна отримувати без прив'язки до місця проживання. Отож ситуація нетипова: померлий отримував пенсію у Пулинському районі, а за соціальною послугою звертаємося у м. Житомирі. Виклик для спеціаліста та мешканки м.Житомира.
Послуга: Допомога на поховання та недоотримана пенсія.
Електронна черга.
Звернулася: 14:33. Послуга оформлена: 15:11.
- Пакет документів у нашої журналістки був з собою, тому послуга оформлена за один візит.
- Ніяких копій документів приносити з собою чи шукати, де зробити за ціною 1 -2 грн. не треба. Спеціаліст сканує усі документи сам! Заяву набирає та роздруковує працівник Центру на комп’ютері, все що потрібно Вам – це перевірити свої дані та поставити підпис.
- Зручне місце.
- Водичку запропонували.
- Чисто та комфортно.
- Без черг: можна присісти на зручний диванчик чи випити кави у буфеті (Чекати довелося зовсім недовго).
П.С. спеціаліст Валентина Невмержицька, дякую за Вашу роботу!