Напередодні Дня Перемоги дорожники почали «воювати» із ямами на трасі «Житомир-Любар», яка разом із трасою «Житомир-Бердичів» входить у ТОП-10 найгірших автошляхів країни.І якщо навколо Бердичівської траси з початку весни вже було багато розмов і публікацій у різних ЗМІ, то дорога на Любар схоже просто чекала ремонту.Самі ж водіїі маршруток, які їздять цією дорогою вже втомилися жалітися одне одному на трасу і підраховувати збитки після кожного рейсу.Більше цього страждають не лише нерви водіїв та їх власний чи орендований транспорт, а й пасажири, адже відколи сніг розтанув через ями у дорозі доводиться бути вдвічі більше зазначеного часу у білетах.«Ви розумієте, що таке чотири рази вдень проїхати по цій трасі? Голова болить, руки болять, пасажири в салоні кричатьі жаліються, що запізнюються, а що ти тут зробиш, - каже водій маршрутки «Житомир-Любар» Олександр. – З ранку, поки менше машин на дорозі, то ще якось можна обїхати ями по обочині. В обід ту страшне робиться: фури не можуть розминутися з легковушками, а в мене повен салон людей. Трясе – погане, обїжджаєш – витрачаєш час. Ми через день запізнюємося з відправкою з автовокзалу на села, бо не встигаємо повернутися з маршрута у визначений час. Рейси постійно з запізненням прибувають і відбувають.Після зими з дорогами завжди біда, але це не передать словами. Найстрашніший відрізок це дорога за Тетерівкою, Диниші і до Високої Печі – суцільні ями. Далі до Чуднова трои краще, а від Чуднова до Любара – більш-менш можна миритися. Думали, що перед Пасхою щось заворушаться з ремонтом, але було глухо.Вже між собою казали, що це просто гроші на капітальний ремонт збирають, бо тут яма на ямі і вже вибоїни на місцях, де раніше шось латали. Смішно, але ми такий асфальт по грунтовці на обочині обїжджаємо і на зустрічну смугу визджаємо, коли нема транспорту. А що робити? Доводиться і правила порушувати».Проте очікуваного капітального ремонту водії таки навряд дочекаються скільки б не жалілися. Кілька бригад дорожників 7 та 8 травня вивели на трасу спецтехніку і почали латати ями на ділянках між селами по смузі в напрямку з Житомира до Любара.Водії, які бачать це, проїзджаючи повз, вже прогнозують, що довго такий ремонт не протримається.«Ну от дивіться, там повиганяли якусь молодьож – вони ходять з черпака смолою ями поливають, позаду якоюсь смєссю засипали, закаткували і все. Це аби чорніло, бо то не асфальт за дві хвилини на скору руку, - відзначає інший водії маршртки «Житомир-Авратин» Дмитро. Це, може й краще, чим нічого, але нащо зараз викидати гроші і через рік знов те саме буде. Такими темпами цю трасу ремонтуватимуть до осені і це при тому, що там де геть розбита дорога, взагалі покидають».Також водії жаліються, що на трасі працює одночасно кілька бригад на відстані одна від одної і спрогнозувати, де буде на шляху перекрита ділянка зезделегідь не можна. Та й час для ремнту підібрали поганий – у звязку з святами та вихідними машини не можуть і без того дорогу поділити.Відзначимо, що з початку травня у Служби автомобільних доріг в Житомирській області нове керівництво – екс-начальник ТТУ Віктор Мирончук очолив її вдруге у своїй карєрі.
Дорожники взялися за ремонт одної з найгірших трас області Житомир-Любар
11:19, 12 травня 2013 р.
Суспільство