«Другу добу ми не маємо нормального та здорового харчування», —у Сінгурах в будинку жінки відключили газопостачання

До редакції нашого сайту звернулася жінка з села Сінгури Житомирського району.

Вона розповіла, що в її будинку відключили газопостачання. Нижче дослівно наведемо звернення жінки. Ось, що нам написала Оксана Глущенко!

Доброго вечора. Хочу розказати про неправомірність дій газової компанії нашого міста, району.

Не вистачає пальців на руках, щоб перерахувати ту кількість дзвінків, яку зробила на різні телефони даної служби.

Ніде мені не повідомляють причини відключення газопостачання до нашого будинку в с. Сінгури.

В центрі Житомиргазу за адресою Київська, 54 декілька разів змінювали версію відключення газопостачання.

Другу добу ми не маємо нормального та здорового харчування.

Вдома дитина шкільного віку, батьки, яким по 60 років. Телефонуючи на гарячу лінію два дні поспіль моє звернення розглядають. Результату "0".

Діїпрацівників газової служби вважаю абсолютнонеправомірними: заборгованості по сплаті немає, попередження не було, акту про відключення, який має бути підписаний двома сторонами також немає.

Тепер, щоб відновити газопостачання до будинку, я маю укласти з ними договір та сплатити 630.00 грн. За що?

Моєму обуренню немає меж, так як і меж не має Газова служба.

Ганьба!