Житомиряни, як і решта українців, почали готуватися до літа ще в травні.
Про це повідомляє сайт Slando.
Так, серед пошукових запитів на Slando у минулому місяці найпопулярнішими були "літні товари". Користувачі шукали босоніжки застіше, ніж iPhone, повідомляють аналітики сайта приватних оголошень Slando.
Найпопулярнішим пошуковим запитом у травні на Slando стала "квартира". На другому місці - "велосипед", а на вже третьому - iPhone 5.
Найчастіше пошукові запити стосувалися техніки та електроніки. У травні ці товари шукали в 38 відсотках запитів, при цьому 22 відсотки припали саме на прилади Apple. Серед інших брендів електроніки найбільшою популярністю користуються: HTC, Samsung, Sony, Nokia, Nikon, Canonи BlackBerry. Щодо брендів не із IT-сфери, то найчастіше користувачі цікавилися продукцією Adidas і Nike.
Щодо сезонних запитів, то в травні суттєво зріс попит на дачі, палатки, купальники, мотоцикли, босоніжки, шорти, окуляри, ролики та човни. Наприкінці весни користувачі частіше почали розшуковувати загублених домашніх улюбленців. У топ-100 потрапили шиншили, кролики, а також собаки породи чихуахуа, хаски та лабрадор.
Нині в базі сайту Slando - 4,3 млн приватних оголошень від українських інтернет-користувачів.