Куди звертатися у разі зникнення зв’язку із захисником

Постійний зв’язок з військовослужбовцем – це те, що заспокоює його близьких та рідних. Але виникають ситуації, коли через об’єктивні причини зв’язок із бійцем втрачається.

Тож куди звертатися родичам захисника у разі втрати з ним контакту, роз’яснюють у Міноборони України.

Якщо зв’язок з військовим перервався без попередження та відсутній довше ніж зазвичай, його рідні мають зробити наступне:

  • Немає зв’язку понад 3 дні – звернутися до його безпосереднього командира.
  • Відсутній зв’язок із безпосереднім командиром – звернутися до командира частини чи до його заступника з морально-психологічного забезпечення.
  • Втрачено контакт з військовослужбовцем більш ніж 10 днів, а зв’язку з командиром немає – звернутися до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем призову захисника.

Щоб зменшити ризик втрати контакту, у МОУ радять військовим та їхнім родинам попередньо домовитися щодо правил зв’язку, зокрема:

  • визначити періодичність, з якою відбуватиметься контакт;
  • домовитись, хто телефонує першим та у який час;
  • обговорити, за яких обставин рідним захисника слід звертатися до його командирів чи бойових побратимів.

Увага! У разі виникнення додаткових питань рідні можуть звернутися на гарячу лінію Міноборони за номером: 0 800 500 442.

МінРеінтеграції