У Житомирі впродовж двох днів - в будній та вихідний -рахували велосипедистів.
Про це повідомляє Житомирська міська рада.
Підрахунок відбувався по всьому місту на 13-ти перехрестях, аби забезпечити максимально точні дані, в межах Європейського тижня мобільності та для цілей концепції розвитку велосипедної інфраструктури, яка наразі активно розробляється містом за підтримки проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ».
Процес координували експерти Bike City consulting, які також є консультантами з розробки велоконцепції.
16 вересня, у суботу, рахували з 12:00 до 14:00 год. 19 вересня, у вівторок, - з 7:30 до 9:30 та з 17:00 до 19:00.
На спеціальному бланку фіксували напрямок руху, маршрути, розмежовували за гендерним показником.
У Житомирі такий перепис велосипедистів проводився вдруге. Перший - у 2018 році.
Результати підсумували та порівняли.
Отож, проти 2018 року кількість користувачів велосипедного транспорту зросла на 40%. У 2018 році ця цифра становила 1505, найсвіжіші дані - 2179.
До підрахунку долучилися студенти Державний університет "Житомирська політехніка" та ГО "Асоціація Велосипедистів Житомирщини". Всього - близько 40 волонтерів, які бажають зробити наше місто комфортним для велосипедистів.
Серед них - студенти Артем Бояров та Віталій Шумлянський. Хлопці здобувають освіту за спеціальністю "Автомобільний транспорт". Кажуть, долучилися до ініціативи, бо хочуть допомогти поліпшити безпеку руху та велоінфраструктуру у місті.
"Підрахунки можуть бути корисними для її розвитку, а це важливо для містян. Ми підраховували, розподіляли за певними групами. Наприклад, спортивні велосипели, міські, дитячі, вантажні, прокатні, особистий легкий персональний транспорт. Також розділяли чоловіків і жінок. Найбільше ведосипедистів припало на вечірній час будня. Більшість - чоловіки, жінок менше", - каже Артем.
Точка моніторингу хлопців - перехрестя Старого Бульвару і Фещенка -Чопівського.
У контексті загальної цифри результат на цій локації - вище середнього.
Артем також використовує двоколісний, та поки повністю замінити ним громадський транспорт не наважується.