За 9 місяців 2023 року спеціалістами надано 175 консультацій на особистому прийомі, — Держпродспоживслужби Житомирщини

З метою забезпечення належного рівня захисту прав споживачів, створення дієвої системи їх консультування та підвищення рівня загальної правової грамотності, у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області та на рівні територіальних структурних підрозділів функціонують консультативні центри, де спеціалісти на постійній основі проводять прийоми громадян.

За 9 місяців 2023 року спеціалістами надано 175 консультацій на особистому прийомі.

Питання, з якими зверталися споживачі різного хакактеру, а саме:

  • питання тарифів та нарахування за послуги;
  • замовлення підручників через мережу інтернет;
  • гарантійне обслуговування побутової техніки та дотримання термінів проведення ремонту;
  • відмова в безготівковому розрахунку;
  • відмова у видачі розрахункового документа;
  • грубість та нетактовність персоналу при обслуговуванні споживачів.

При розгляді усних звернень громадянам надавались ґрунтовні роз’яснення, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Як приклад можна описати такі ситуації:

На адресу Головного управління звернулась громадянка, яка придбла в магазині жіноче взуття вартістю 3 000 грн., яке не підійшло за розміром. Однак, вона не змогла скористатися своїм правом визначеним у статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Внаслідок звернення до Головного управління та ефективних дій спеціалістів вимоги споживача задоволено підприємцем та повернуто кошти.

В іншому випадку на адресу Головного управління звернувся споживач зі скаргою на дії працівників магазину стосовно відмови у проведенні гарантійного ремонту побутової техніки, а саме робота-пилососа. Суб’єктом господарювання запропоновано споживачу сплатити кошти за проведення ремонту в сумі – 1 400 грн.

В ході розгляду звернення, спеціалістами Головного управління надано вичерпну консультацію стосовно вимог законодавства про захист прав споживачів. За результатами консультативної допомоги, суб’єкт господарювання безоплатно провів гарантійний ремонт техніки.

Окрім того, громадяни в консультативних центрах мають можливість ознайомитись та отримати інформаційні матеріали: листівки, буклети, брошури, зразки заяв-претензій до суб’єктів господарювання.

Також, громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління за телефоном: (0412) 43-18-42

Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області