До Житомирської ОВА цьогоріч надійшло вже 6763 заяв, скарг та пропозицій громадян

За 9 місяців 2023 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 6763 заяв, скарг та пропозицій громадян.

Про це інформує керівник апарату Житомирської ОВА Олег Шарварко.

Громадяни у своїх зверненнях порушили 6776 питань, з них 6713 взято на контроль, зокрема:

  • вирішено позитивно 2164 звернення;
  • на 3544 надано роз’яснення;
  • 653 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 частини 3 Закону України «Про звернення громадян».

Станом на 01 жовтня 2023 року на контролі у Житомирській ОВА перебуває 332 звернення.

Крім того, у період з січня по вересень до обласної військової адміністрації надійшло 37 повторних звернень, найбільше — від жителів Житомирського району.

Загалом найбільше звернень з районів області до ОВА надійшло:

  • від жителів Житомирського району — 1937;
  • від жителів м.Житомира — 1059;
  • від жителів Коростенського району — 835.

Від центральних органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання до обласної військової адміністрації надійшло 5527 звернень, або 81,7% від загальної кількості. Серед них:

  • з Офісу Президента України 100 звернень;
  • Кабінету Міністрів України 46 звернень;
  • Верховної Ради України 19 звернень;
  • від державної установи «Урядовий контактний центр» 5055 звернень.

Аналіз даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень, а саме 1236, надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян — ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів і життєвих потреб.

У зверненнях громадян, що надійшли на адресу обласної військової адміністрації протягом січня-вересня 2023 року, було порушено 6776 питань різної тематики.

  • Серед основних питань, які порушували громадяни, 3716 стосовно соціального захисту населення.
  • На другому місці звернення з питань комунального господарства — 1320 звернень.
  • На третьому місці звернення з питань охорони здоров’я — 250 звернень.
  • На четвертому місці звернення з питань транспорту і зв’язку — 235 звернень.
  • На п’ятому місці питання аграрної політики — 161 звернення.

Керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій взято на особистий контроль питання щодо розгляду звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів війни, жінок, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня» та Героїв України. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, із якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.

Усі звернення розглядаються керівництвом обласної військової адміністрації. За результатами розгляду авторам звернень надаються обгрунтовані відповіді у визначені законодавством терміни. Сформовані справи зберігаються відповідно до вимог чинного законодавства.

Протягом січня-вересня 2023 року на адресу районних військових адміністрацій та виконкомів міських рад міст надійшло 19216 звернень громадян.

На виконання вимог чинного законодавства для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує «гаряча лінія» начальника обласної військової адміністрації, на яку з січня по вересень 2023 року звернулося 13 жителів області з метою отримання роз’яснення чи особистого спілкування з керівником області.

Протягом звітного періоду районними військовими адміністраціями, міськими радами на постійній основі забезпечено роботу телефонних «гарячих ліній», на які надійшло 77483 звернення громадян.

На офіційному вебсайті Житомирської обласної державної адміністрації забезпечено функціонування постійної рубрики «Звернення», в якій громадяни можуть ознайомитися із нормами чинного законодавства, порядком розгляду звернень громадян, порядком проведення особистого прийому громадян посадовими особами Житомирської обласної військової адміністрації, щокварталу оновленими інформаційно-аналітичними довідками про роботу і зверненнями громадян та статистичними даними про результати їх розгляду. Також у рубриці розміщено інформацію про роботу телефонної «гарячої лінії» начальника Житомирської обласної військової адміністрації.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2023 року свідчать, що вона залишається пріоритетним напрямом діяльності, вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.