Питання, яке ранить душу кожному водоканалівцю, який стоїть над розкопкою: «Чого вас тут так багато, а працює один?»
Відповідь на нього дає комунальне підприємство "Житомирводоканал":
Питання, яке ранить душу кожному водоканалівцю, який стоїть над розкопкою: «Чого вас тут так багато, а працює один?»
Відповідь на нього дає комунальне підприємство "Житомирводоканал":
«Ми вирішили розкрити карти і розповісти, хто ці люди, які стоять над «ямою» і чого вони не кидаються на підмогу тому, хто там працює, одразу після того, як «яму» розкопали.
Отже, щоранку бригади КП «Житомирводоканал» виїжджають ліквідовувати наслідки аварійних ситуацій на водогоні. Кількість людей у кожній такій команді (здебільшого) – 4: майстер, 2 слюсаря, зварювальник».
На локацію, де трапився порив, вирушає техніка: екскаватор, аварійна машина, мулосос. За кермом кожної спецтехніки – водії, яких ви також можете побачити довкола розкопки (у моменти «пауз» в роботі їхніх транспортних засобів).
Аби почати виконувати розкопку, працівникам потрібно викликати представників тих служб, чиї комунікації пролягають поряд із пошкодженою трубою: це можуть бути зв’язківці, газовики, тепловики тощо. Допоки ці фахівці не з’являться на місце розкопки – комунальники не мають права розпочати копати. Після того, як вони надають водоканалівцям інформацію про те, де пролягають їхні комунікації, - КП «Житомирводоканал» розпочинає роботи.
«Докопавшись» до пошкодженої труби (екскаватором, якщо немає ризику пошкодження комунікацій, вручну – якщо такий ризик є), - комунальники починають готувати трубопровід до «лікування»: один слюсар безпосередньо виконує підготовчі роботи в ямі, інший – «асистує», подаючи необхідний інструмент.
Після проведення підготовчих робіт, настає момент безпосередньої ліквідації аварійних ситуацій: у цей час у «ямі» опиняються двоє слюсарів. Вони або проводять роботи із заміни засувки, або чеканять стик, або замінюють аварійну ділянку трубопроводу тощо.
«Якщо ви побачили розкопку, у якій не працює людина зі зваркою в руках і в масці, - очевидно, зварювальник ще чекає своєї черги на проведення робіт, призначених йому долею і посадовою інструкцією. Чекає, поглядаючи в яму…», - додають водоканалівці.
Найсолідніша людина в бригаді – майстер. Він контролює та організовує роботу працівників, визначає методи та способи ліквідації аварійних ситуацій. Оскільки бригади підприємства не завжди укомплектовані, то і майстри, і водії дуже часто безпосередньо долучаються до допомоги робітникам: керують мотопомпою, виконують підсобні роботи тощо.
«Тепер ви знаєте все про тих людей, які скупчуються довкола розкопки: вони невипадкові і усі дуже важливі. Кожен виконує свої обов’язки на певному етапі проведення робіт, а не «стрибають» в яму усі разом, бо в цьому просто немає ніякого сенсу…», - підсумували в підприємстві.