Підтримка ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні психологи та педагоги підвищують компетентність

Стрес, депресія, емоційні проблеми — психологічні наслідки війни. Як створити умови, за яких учасники освітнього процесу зростатимуть у стресостійкості та розвиватимуться? Цьому вчаться практичні психологи та педагоги — ті, що здійснюють психологічний супровід у закладах дошкільної освіти.

Про це інформує Житомирська міська рада.

"Сьогодні психологічної підтримки потребують діти, педагоги, а також батьки. Бо у багатьох чоловіки на війні. Є надскладна категорія, де батьки загинули, дітям з мамами потрібна допомога. Психологічної пітримки потребують і ВПО ..", — каже Світлана Остапчук, завідувачка ДНЗ №73 м. Житомира. Вона координує в Житомирській області проєкт.

"Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні", що впроваджується ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти та науки України та Українського інституту розвитку освіти спільно з UNICEF.

Власне, в межах цього проєкту і проходитиме триденний тренінг. Проєкт впроваджується у всіх закладах дошкільної освіти нашого міста.

Пані Світлана є також однією із тренерок, що пройшли спеціальне навчання, отримали сертифікат і тепер своїми знаннями діляться з педагогами.

Ірина Степанюк — практичня психологиня ЖДЗ №27. Каже, тематика занять викликає у неї інтерес.

"Гра як ефективний засіб підтримки терапії в травматичний період, — зачитує фахівчиня одну із тем. — Гра є провідним видом діяльності для дітей дошкільного віку. Саме в грі дитина розвивається. Через гру педагоги і психологи можуть побачити прояви стресових ситуацій, які вона переживає".

Каже, знання як працювати з дошкільниками в умовах війни, зокрема, вправи, що знімють стрес та депресію, розвантажують дитину, знімають хвилювання, є цінними на сьогодні.