13 січня 2011 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради. В.о.начальника відділу зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова прозвітувала про виконану роботу у 2010 році. Зокрема, вона зазначила, що у минулому році до міської ради надійшло 22487 звернень від громадян, у яких порушено більше 25 тисяч питань. Найбільше житомиряни звертаються з питань соціального захисту населення (30%), питання житлово-комунального господарства (16%), питання будівництва державного житлового фонду (10 %) та ін.С.Гайова також зазначила, що 50% звернень розглянуто із позитивним результатом. Разом з тим мають місце факти недостатнього рівня виконавської дисципліни. Так, порушено термін розгляду по 178 зверненнях.“Окрім того, що відповідь має бути надана заявнику у відповідний термін, звертаю увагу усіх виконавців на якість відповідей. Треба добре опрацьовувати кожен лист і аргументувати його ”, - зазначив міський голова Володимир Дебой.В.Дебой також наголосив на необхідності зменшення кількості повторних звернень житомирян із одного і того ж питання, а також відпрацюванні чіткої організації прийому громадян та зворотньої дії телефонних звернень.Міський голова також нагадав, що у місті працюють депутатські приймальні, де кожен депутат міської ради має приймати житомирян та вирішувати проблеми району,Управління по зв'язках з громадськістю міської ради
Робота зі зверненнями громадян
12:05, 14 січня 2011 р.
Суспільство