Робота контролера водопровідно-каналізаційного господарства – одна із найскладніших, адже це робота з людьми, які часто не розуміють специфіки обов’язків, завдань, які стоять перед контролером, або просто не хочуть впускати «чужу» людину до своєї оселі.
Про це йдеться в матеріалі КП «Житомирводоканал» міської ради.
Тим не менше ці працівники водоканалу виконують дуже важливі обов’язки – вони обліковують та контролюють споживання води кожного окремого домоволодіння. Якщо у будинку є велика різниця між показаннями загальнобудинкового лічильника та сумою показань усіх квартирних приладів обліку, то саме вони допомагають з'ясувати причину такої розбіжності.
Найпоширенішою причиною візиту контролера до споживача є контрольне знімання показників лічильника. Контролери активно працюють з боржниками: розносять рахунки, попередження з проханням погасити борг або пропонують укласти договір реструктуризації.
Часто так стається, що контролери, які багато років працюють на одній і тій самій дільниці, стають добрими приятелями зі своїми абонентами, своєрідними медіаторами між ними та підприємством. Однією із таких контролерів є Алла Потьомкіна, яка працює на нашому підприємстві уже 8 років. У своєму інтерв’ю вона розповіла про те, з якими питаннями до неї найчастіше звертаються її абонентами та чому їй вдається завжди розбудовувати із ними конструктивні стосунки.