Депутати Житомирської обласної ради працювали на засіданнях двох постійних комісій: з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів, а також з гуманітарних питань.
Про це повідомляє Житомирська обласна рада.
Засідання постійних комісій відбулися за участі заступника голови Житомирської обласної ради Володимира Ширми, першої заступниці начальника Житомирської ОВА Наталії Остапченко, заступника начальника Житомирської ОВА Юрія Денисовця, в.о. начальника Управління майном Житомирської обласної ради Романа Сечіна, керівників структурних підрозділів обласної військової адміністрації та представників виконавчого апарату обласної ради.
Під час засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів депутати розглянули 21 питання порядку денного.
Зокрема, погодили зміни до фінансових планів на 2023 рік КНП «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради та КНП «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради.
Також комісія підтримала звернення КНП «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради та КНП «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради щодо структури та штатної чисельності.
Крім того, депутати підтримали внесення змін до установчих документів ряду закладів соціального захисту та охорони здоров’я, погодивши відповідні проєкти рішень.
На розгляд постійної комісії з гуманітарних питань було винесено 19 питань порядку денного.
У ході засідання члени комісії підтримали проєкт звернення депутатів обласної ради до Житомирської дирекції АТ «Укрпошта» щодо недопущення збільшення вартості послуг з доставки друкованих видань АТ «Укрпошта» та вдосконалення системи поштового обслуговування.
Також депутати підтримали ряд звернень від комунальних закладів Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності.
Крім того, під час засідання члени комісії розглянули план роботи обласної ради на перше півріччя 2024 року та надали свої пропозиції.