Житомирська міськрада отримала серверне обладнання від антикорупційної Ініціативи ЄС (EUACI) для розгортання Електронної приймальні.
Про це повідомляє Житомирська міська рада.
Шість міст доброчесності, з якими EUACI уклала партнерство в рамках Компоненту 2 – це Чернівці, Червоноград, Нікополь, Житомир, Маріуполь і Миколаїв. Метою застосування антикорупційних інструментів у містах доброчесності є підвищення прозорості та підзвітності місцевої адміністрації.
У рамках реалізації проєкту «Міста Доброчесності» від Антикорупційної Ініціативи ЄС (EUACI) для розгортання Електронної приймальні міської ради отримано серверне обладнання.
Електронна приймальня міста – це рішення для громадян, де вони можуть цілодобово з будь-якого пристрою подати заявку, залишити звернення, повідомити про корупційні дії тощо.
Що дасть Електронна приймальня міста?
Це можливість у реальному часі перевіряти статус обробки документів, зменшуючи час очікування та невизначеність.
Отримувати повідомлень про зміни статусу через e-mail, SMS або в особистому кабінеті
Структура Електронної приймальні Житомирської міської ради включатиме такі елементи.
Інформаційно-комунікаційні сервіси та е-послуги, що не потребують попередньої реєстрації та авторизації; Електронний кабінет мешканця – точка доступу користувачів до сервісів системи, що потребують попередньої реєстрації та авторизації.
Електронний кабінет депутата – точка доступу користувачів до інформації про діяльність депутатів міської ради з можливістю надіслати звернення до депутата.
Про подальші дії щодо впровадження Електронної приймальні будемо інформувати й надалі.