У яких випадках споживачам варто звернутися до Оператора ГРМ?

Фахівці Житомирської філії «Газмережі» надають цілий комплекс робіт та послуг для споживачів блакитного палива.

Про це повідомляє Житомирська філія "Газмережі".

Зокрема, ви можете звернутися із такими питаннями:

  • укладання договорів на розподіл газу;
  • консультації щодо нарахувань за доставку газу;
  • оформлення технічної документації на підключення до газорозподільної системи;
  • встановлення чи заміна, газових приладів, лічильників;
  • облаштування автономного газового опалення;
  • технічне обслуговування газових мереж та приладів.

Нагадуємо, якщо ви плануєте встановити чи замінити газові прилади обов’язково потрібно повідомити про це газорозподільну компанію, аби наші фахівці, призупинили розподіл газу на момент проведення робіт й відновили його після їх завершення.

Зауважимо, що консультації проводять персональні менеджери в центрах обслуговування клієнтів. Також ви можете отримати необхідну інформацію у контакт-центрі, за телефонами:

  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell);

"Якщо ж у вас виникла аварійна ситуація, то потрібно телефонувати до аварійно-диспетчерської служби за номером «104». Наші чергові бригади оперативно локалізують витоки газу та усунуть небезпеку", - йдеться в повідомленні.

Джерело: Житомирська філія "Газмережі"