Презентували вебплатформу «Е-приймальня Житомирської міської ради», яка розроблена з метою налагодження прозорої та підзвітної комунікації між жителями громади та міською владою.
Про це повідомляє Житомирська міська рада.
Електронна громадська приймальня - це інструмент взаємодії між громадянами та владою, призначений для отримання від громадян заяв, скарг, пропозицій чи інших повідомлень.
Через цю платформу можна буде написати звернення (запит) міському голові, заступникам, секретарю міської ради та депутатам.
Як користуватися? Перейти за цим посиланням, підтвердити свою особу за допомогою ДІЯ-підпису, BANK ID або електронного підпису, створити електронний кабінет, написати звернення або запит, надіслати його та очікувати відповідь.
Які додаткові можливості? Створивши особистий кабінет, вам буде доступна вся історія ваших звернень та відповідей. Також зі свого особистого кабінету можна ініціювати електронну петицію.
Які сервіси для громадян? В електронному кабінеті мешканця можна буде скористатися ектронними сервісами в громаді. Також можна буде перевірити наявність правопорушень за правила паркування.
Ознайомитися з презентаціїєю Е-приймальні Житомирської міської ради можна за цим посиланням.