Як споживачу захистити свої права, коли він придбав неприданий продукт?

Купили йогурт, а він з пліснявою або принесли придбаний продукт додому, а він протермінований. Що робити у такому разі?

Відповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області. Першочергово, зверніться до адміністрації магазина, де купили продукт. Не забудьте, що ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну.

«Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт, або ж замінити на придатний.

Також не варто хвилюватися в разі втрати чека, оскільки повернути товар можливо й без нього. Як саме? Наприклад, завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо», - йдеться в повідомленні.

Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:

  • в телефонному режимі (усно) - 0412- 43-18-42;
  • електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням;
  • направити офіційний лист за поштовою адресою: 10002, м.Житомир, вул. Вороного Юрія, 55;
  • або офіційний лист на електронну пошту: g.upr@zt-dpss.gov.ua.