«Нещодавно в одному з магазинів міста Житомира нею було придбано стілець, який через три дні використання зламався. При зверненні споживачки до адміністрації магазину щодо обміну чи повернення коштів за неякісний на її власне переконання товар, їй було відмовлено,- у зв’язку з чим вона у телефонному режимі звернулася за консультацією до ГУ ДПСС в Житомирській області.
Спеціаліст управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надав жінці необхідні роз’яснення вимог чинного законодавства та проконсультував щодо її подальших дій відносно суб’єкта господарювання.
Так, в результаті суб’єктом господарювання відшкодовано кошти споживачу за придбаний товар, про що свідчить лист-подяка, адресований головному спеціалісту відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Олександру Гусєву», - йдеться в повідомленні.