«19-річний містянин сподівався отримати матеріальну допомогу, перейшовши за посиланням, розміщеним в одному з онлайн-чатів. Натомість отримав повідомлення про списання 15 тисяч гривень його власних заощаджень. Адже він увів усі конфіденційні відомості для доступу до його банківського рахунку на сторонньому сайті.
А 50-річна заявниця розповіла, що в соціальній мережі натрапила на оголошення про продаж речей за вигідною ціною. Вона перейшла за наданим «продавцем» посиланням, аби переказати завдаток, натомість з її картки зникли майже 6 тисяч гривень.
Місцева пенсіонерка, поспілкувавшись телефоном з «представником банку», втратила понад 37 тисяч гривень. Адже продиктувала йому цифрові коди, що надходили на її мобільний», - йдеться в повідомленні.