У Житомирі головам ОСББ роз'яснюють, як застосовувати законодавчі зміни на практиці

Розбираються в тонкощах законодавства та отримують поради щодо реалізації законодавчих змін в практичній діяльності...

Фахівці сфери управління багатоквартирними будинками — на семінарі, де детально аналізуються актуальні законодавчі зміни у сфері управління багатоквартирниими будинками, впроваджені останнім часом.

Про це повідомляє Житомирська міська рада. Процедура прийняття рішень у багатоквартирних будинках тепер є спрощеною.

Що спростили, розповідає Юлія Назаренко, юристка у сфері управління багатоквартирними будинками.

"Тепер інформувати людей можна не тільки рекомендованим листом, а направляти запрошення на електронну пошту. Спрощено механізм інформування про проведення загальних зборів", — пояснює експертка.

Ще одна новація — зменшення вимог щодо кількості голосів, необхідних для прийняття рішень.

"Якщо раніше в ОСББ мало бути дві третини голосів, зараз — 50 %, за винятком рішень щодо відключення будинку від комунальних послуг чи якісь серйозні капітальні ремонти, коли перебудовується будинок. Встановлено верхню межу, що позитивно, — вважає пані Юлія.

Серед важливих нововведень — можливість електронного голосування та

продовження письмового опитування до 45 днів, використання цифрових інструментів під час прийняття рішень.

"Раніше державні реєстратори не приймали документи, підписані електроним голосуванням. Бо частина документів була в паперовому, частина в електронному форматі. Тепер це чітко прописано в законі. Коли люди створюють ОСББ, вносять зміни в статут чи змінюють керівника, можна використовувати цифрові інструменти. Вже є роз'яснення Мінюсту, що листки голосування не потрібно подавати державному реєстратору", — каже експертка.

Підраховують голоси та складають протокол теж по-новому: є певні вимоги, які має містити протокол. Однак до самої форми протоколів вже вимоги немає.

Співвласники мають внести в статути діючих ОСББ зміни у відповідності до законодавства. Інакше їхні статути діятимуть упродовж воєнного стану та три роки після його скасування. І це — найважливіший момент, на якому треба закцентувати увагу учасникам семінару.

Джерело: Житомирська міська рада