Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області нагадує:
На що варто звертати увагу, здаючи речі до хімчистки?
«Правилами побутового обслуговування населення передбачено, що під час приймання виробу до хімічного чищення виконавець оглядає кожний виріб у присутності споживача для визначення можливості його обробки, встановлення ступеня зносу, виявлення наявних дефектів (плям), що не видаляються під час хімічного чищення, тощо»
Виконавець зобов’язаний:
- попередити споживача про можливу усадку виробу і проявлення після обробки прихованих дефектів;
- відпороти фурнітуру та матеріали оздоблення, якщо виникають сумніви щодо збереження їх якості після обробки;
- проводити маркування виробу шляхом нанесення (прикріплення) позначки.
Приймаючи річ в хімчистку, суб’єкт господарювання зобов'язаний видати документ - квитанцію, яка є Вашим договором з підприємством побутового обслуговування.
Перш, ніж підписувати видану квитанцію, варто уважно вивчіть її зміст і звернути увагу на наявність такої інформації:
- найменування та місцезнаходження суб'єкта господарювання;
- прізвище, ініціали, адреса і телефон замовника;
- вид послуги (роботи);
- найменування виробу, його колір, склад, комплектність, фурнітура,
- ступінь зносу виробу;
- дата прийому замовлення і термін його виконання;
- вартість послуги.
«При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробу, відсотку зносу, виду обробки, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки.
Уважність замовника і виконавця послуг при прийманні речей у хімчистку мінімізує вірогідність виникнення неприємних ситуацій.
У випадку, якщо ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання не враховує ваші законні вимоги – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів», — підсумовують в Держпродспоживслужбі.
Фото: з відкритих джерел