На що варто звертати увагу, здаючи речі до хімчистки?

Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області нагадує:

«Правилами побутового обслуговування населення передбачено, що під час приймання виробу до хімічного чищення виконавець оглядає кожний виріб у присутності споживача для визначення можливості його обробки, встановлення ступеня зносу, виявлення наявних дефектів (плям), що не видаляються під час хімічного чищення, тощо»

Виконавець зобов’язаний:

  • попередити споживача про можливу усадку виробу і проявлення після обробки прихованих дефектів;
  • відпороти фурнітуру та матеріали оздоблення, якщо виникають сумніви щодо збереження їх якості після обробки;
  • проводити маркування виробу шляхом нанесення (прикріплення) позначки.

Приймаючи річ в хімчистку, суб’єкт господарювання зобов'язаний видати документ - квитанцію, яка є Вашим договором з підприємством побутового обслуговування.

Перш, ніж підписувати видану квитанцію, варто уважно вивчіть її зміст і звернути увагу на наявність такої інформації:

  • найменування та місцезнаходження суб'єкта господарювання;
  • прізвище, ініціали, адреса і телефон замовника;
  • вид послуги (роботи);
  • найменування виробу, його колір, склад, комплектність, фурнітура,
  • ступінь зносу виробу;
  • дата прийому замовлення і термін його виконання;
  • вартість послуги.

«При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробу, відсотку зносу, виду обробки, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки.

Уважність замовника і виконавця послуг при прийманні речей у хімчистку мінімізує вірогідність виникнення неприємних ситуацій.

У випадку, якщо ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання не враховує ваші законні вимоги – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів», — підсумовують в Держпродспоживслужбі.

Фото: з відкритих джерел