Що не так з житомирськими валідаторами?

Робота над помилками з інформуванням пасажирів!

Після зауважень про невдалий дизайн інтерфейсу валідаторів, система запрацювала з новим мінімалістичним дизайном. Але ніякої корисної інформації для пасажира там так і не з'явилося.

Про це пишуть урбаністи в Telegram-каналі Житомир Urban News.

«Здавалося, що основну проблему було добре описано в статті та запропоновано способи її вирішення, але побачене в салоні транспорту змусило засумніватися в цьому.

Нове зображення на валідаторі стало кращим, але ніякої корисної інформації для пасажира так і не з'явилося. Ні способів оплатити проїзду, ні телефону служби підтримки. Інформації в салоні про це також немає. Ще доволі сильно кидається в очі непотрібна для пасажира технічна інформація валідатора», — зазначають урбаністи.

За словами фахівців, є декілька варіантів вирішення цієї проблеми:

  • Додати інформацію про способи оплати проїзду на фонову картинку валідатора.
  • Розмістити всю необхідну інформацію в салоні транспорту.

На фотографіях наведений старий, актуальний та дві потенційні, умовні, варіації інтерфейсу головного екрану валідатора.

На Telegram-каналі Житомир Urban News ви можете долучитися до опитування.

Звучить воно так: «Який варіант вам подобається більше?» (ред. Мова йде про дизайн інтерфейсу валідаторів). Посилання на опитування тут.