Телефонні шахраї видурили в жительки Житомирщини 40 тисяч гривень

Вам дзвонить невідомий і говорить, що він працівник банківської установи та наполегливо просить надати конфіденційну інформацію про банківські картки та рахунки? Зупиніться, це – шахраї! Отримані відомості дають можливість зловмисникам привласнити всі ваші заощадження.

Про це попереджає Поліція Житомирської області.

Днями на такий «гачок» потрапила 50-річна жителька Малина та втратила майже 40 тисяч гривень.

Зі слів заявниці до неї зателефонував невідомий та назвався співробітником банку. Він запевнив жінку, що з її картки намагаються викрасти кошти та щоб «захистити» їх, необхідно переказати заощадження на «безпечний» рахунок. Вже після проведення фінансової операції за вказівками співрозмовника вона зрозуміла, що її ошукали.

Слідчі відділення поліції №1 (м. Малин) Коростенського райуправління розпочали досудове розслідування за ст. 190 (Шахрайство) КК України.   

Водночас поліція нагадує декілька правил, які допоможуть запобігти шахрайству:

- працівник банку ніколи не запитує номер картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі, що надходять в SMS а також не рекомендує робити грошові перекази на невідомі рахунки;  

- пам’ятайте, що конфіденційні дані щодо ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ;

- якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, припиніть розмову. Після цього самостійно зателефонуйте до установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки та уточніть всю інформацію.