Мер Житомира проти атракціонів із своїм іменем

Комунальне підприємство "Парк культури і відпочинку ім. Ю. Гагаріна" пропонує торговим маркам нову послугу: за певну суму керівництво парку готове назвати їхнім іменем один із атракціонів, оформити його у фірмові кольори та розмістити на ньому відповідний логотип. Поряд з атракціоном розташується вивіска або лайт-бокс з назвою торгової марки. Про таку послугу повідомляється на офіційному сайті КП "Парк культури і відпочинку ім. Ю. Гагаріна". Депутатам міської ради така ідея “припала до душі”. В кулуарах мерії невщухають розмови про те, що непогано було б увіковічнити за допомогою атракціонів не лише торгові марки, але і окремих багатих і знаменитих житомирян. Подейкують, що першою ластівкою може стати атракціон "Дебой". Неофіційні джерела повідомляють, що такий подарунок депутати вирішили зробити мерові Житомира Володимиру Дебою на 23 лютого - День захисника Вітчизни.Самому голові Житомирської міської ради Володимиру Дебою така ідея не до снаги. Він проти, щоб з нього робили культ і називали на його честь “атракціон”. “Я вважаю, що я цього ще не заслуговую. Коли людина щось робить, тоді вона має отримати слова подяки. Це не може бути подарунком, бо атракціони не є громадською власністю і на цьому не варто робити політичний піар”, - каже Володимир ДебойІнша річ, вважає Володимир Дебой, такий вид реклами для торгових марок, або ж поставити меморіальну дощечку, на якій будуть вказані прізвища благодійників і меценатів.“Якщо це люди причетні до реконструкції, відновлення цих атракціонів, наведення порядку, то може бути, якась меморіальна дощечка, на якій будуть вказані прізвища благодійників і меценатів”, - повідомив Володимир ДебойА от купівлю місць на місяці, що було модним у багатіїв декілька років тому, мер Житомира Володимир Дебой схвалює, якщо, звісна річ, отримані кошти ідуть на благодійність, але в жодному разі не на збагачення і без того не бідних людей.