Для когось можливо це й новина, але в Житомирі протягом кількох тижнів розгорнув свою діяльність рух активістів на авто з назвою "АвтоПатруль".
Про це повідомляє на своїй сторінці в соцмережі Сережа Лимузинов.
До уваги громадян перший загальний звіт патрулювань за весь період існування.
Автопатруль Житомира був створений кількома водіями таксі для патрулювання міста від мародерства, провокацій, крадіжок, бійок, та ін. В ніч з 19.02 на 20.02 вже сформованій у складі 6 екіпажів автопатруль заступив на своє перше патрулювання міста і вже до ранку встиг запобігти 12 правопорушень типу бійки, так званого «гоп стопу», пьяні дебоші та інше. В цю ж ніч одержали першу інформацію про так званих «тітушок» та приблизні їхні маршрути пересування. З кожним днем до лав автопатруля приєднуються водії таксі різних таксомоторних компаній та звичайні автомобілісти, які хочуть максимально забезпечити мир та спокій рідного міста. Співпрацюючи з самообороною організовуються бригади швидкого реагування та пошуку правопорушника в орієнтовному кварталі та за описами по горячим слідам, між іншим в більшості таких оперативних виїздів правопорушників затримують.
Станом на 2 березня, враховуючи напружену ситуацію з Россією та останні новини в Криму автопатруль збираєтся для автопробігу, щоб закликати жителів міста прийти до майдану Корольова на народне віче та паралельно висловити свій протест проти війни.
Данний автопробіг нарахував колонну з 47 автомобілів,яка організовано проїхала головними вулицями міста під жовто-блакитними прапорами та гучні автомобільні сигнали заклику. Продовжуючи патрулювати кожень день і ніч, 24 години на добу, 7 днів на тиждень, автопатруль починає співпрацювати с ДержАвтоІнспекцією.
Допомога один одному дає результати у затриманні грубих порушників ПДР. Під час жалобної ходи на честь Небесної Сотні з майдану до Михайлівського собору, та жалобної ходи студентів на честь Небесної Сотні з вузів до Соборної Площі, Автопатруль спільно с ДАІ забезпечував блокування перехресть та безпеку проведення цих мирних акцій. У результаті такої плідної співпраці робота ДАІ та Автопатруля стала більш продуктивною. За що автопатруль дякує керівному складу ДАІ міста та області, і всім екіпажам патрулів ДАІ за допомогу .
Не без уваги та участі автопатруля відбувався процесс мобілізації військ в Житомирі. Спільно з міським воєнним комісаром Житомира розроблені маршрути згідно яких деякі екіпажі здійснювали вручення повісток громадянам які призивались до мобілізації по всьому місту , за 2 дні чіткої та оперативної роботи екіпажі автопатруля відвідали приблизно 400 адрес вищезгаданих громадян.
Що стосується порядку у місті, то за весь час існування (з 19.02-11.03) Автопатруль відреагував та перевірив 174 різноманітних викликів з яких 144 виявлялися правдивими і складались в основному з випадків мародерства, пограбувань кіосків, бійок, дебошів.
За загальним підрахунком за весь період патрулювання було виявлено багато окремих маленьких груп так званих «тітушок», які намагалися і подекуди вчиняли провокаційні погроми та підпали у різних куточках нашого прекрасного міста. Автопатруль знаходив та «депортував» провокаторів за межі міста приблизно на 15-20 км. Де останні самотужки добирались до своїх домівок.
Автопатруль виражає подяку всім хто співпрацював, допомагав, сприяв, не заважав та банально не порушував громадського порядку.
На сьогоднішній день вже стабільно сформована структура автопатруля, яка являє собою 2 тісно пов’язані між собою структурних підрозділи:
1.)Інформативно-розвідний підрозділ налічує понад 140 зареєстрованих екіпажів з яких мінімальна кількість постійно активних автомобілів не менше 40. Основна задача інформ підрозділу пильне спостереження та негайне інформування важливої інформації в координаційний штаб патруля.
2.) Спецпідрозділ налічує 8 екіпажів в кожен с них входять 2-3 фізично підготовлені хлопці маючи захисне спорядження та травматичну зброю.Задача спецпідрозділу автопатруля миттева реакція на факт правовопорушення про яке в свою чергу оперативно повідомляє в основному інформаційний підрозділ попередньо перевіривши його достовірність та рівень небезпеки.