Увесь тиждень, який називається Великим або Світлим, є ніби одне велике світле свято Пасхи.
Отці Церкви і церковні правила VI Вселенського Собору (66-е правило) вказують віруючим протягом всього Світлого тижня в храмах співати духовні пісні, радіючи і святкуючи Воскресіння Господнє. Богослужіння Світлого тижня здійснюються при відчинених Царських вратах - в ознаку того, що Господь Своїм Воскресінням відчинив вірним двері Раю. Вони залишаються відчиненими і після богослужінь і зачиняються тільки в суботу перед вечірнім богослужінням.
Увесь Пасхальний тиждень початок і закінчення служб виконується так само, як і в перший день. УСвітлий тиждень після Пасхи (а також після Різдва Христового та Тройці) Церква закликає всіх вірних приходити до Святого Причастя - Трапези Господньої без попереднього посту (лише не ївши з опівночі) заради великої честі й радості цих найбільших свят.
Після Літургії, починаючи з понеділка, бувають хресні ходи навкруги храму. Літургія звершується так само, як і в перший день Пасхи.
Світлий тиждень закінчується Фоминою Неділею, яка є немовби заміною (повторенням) самого пасхального дня, тому і названа ще Антипасхою (з грецької -"замість Пасхи"). В цей день вперше згадується пам'ять Воскресіння Христового, тобто ті події, при яких Христос з'являвся жонам-мироносицям, апостолам. В 9-й день Господь благословив відновити радість Свого Воскресіння новим явленням апостолам, в тому числі і Фомі, який торкнувшись ран Господа, переконався у Воскресінні Господнім, Тому неділя і названа Фоминою. Служба в цю неділю закликає пробудитись від гріховного сну, повернутись до Сонця Правди - Христа, укріпити свою віру і разом з апостолом Фомою радісно вигукнути: "Господь мій і Бог мій."
Богослужіння присвячене в основному спогодам явлінь Христа після Воскресіння апостолам, в тому числі і Фомі.
В цю неділю після Божественної літургії буває поминанням померлих. Здійснюється повна Панахида, в яку включаються і пасхальні піснеспіви. Поминання померлих в цей день здійснюється, також, на кладовищах, куди разом з молитвою, віруючі приносять померлим і всім православним християнам вістку про Воскресіння Христове, яке випереджає загальне воскресіння померлих. З цієї неділі починається загальне поминання померлих і можна здійснювати таїнство Шлюбу.