Прийом робіт на участь у розробці логотипу міста завершено. Загалом надійшло 203 зразки символу Житомира.
Про це повідомляють на сайті міськради. За словами організаторів, далі представлені роботи будуть надіслані на розгляд рецензентів. Після отримання рецензій працюватиме робоча група, склад якої затвердив виконавчий комітет. Переможця планують визначити до 8 жовтня, після чого логотип Житомира буде офіційно презентовано. Протягом кількох тижнів роботи активно обговорювалися у групі «Місто, яким бачиш його ти» соціальної мережі «Фейсбук». У День міста вони будуть представлені на розгляд громади на вул. Михайлівській. Всі охочі також зможуть залишити свої коментарі. Також переглянути зразки логотипів, які надіслали учасники, можна спеціальному сайті http://ibrand.zt.ua/ Склад експертної групи, що надаватиме рецензії на роботи: Андрій Гайдут, директор з маркетингу OK Internet Арам Мірзоянц, дизайнер Віктор Шкурба, креативний директор ISD Group Віталій Биков, генеральний директор RedKeds Влад Деревянних, арт-директор РА "Восход" Володимир Смірнов, креативний директор та Digital Creative Head в Aimbulance Діма Барбанель, засновник Майстерні Діми Барбанеля Леонід Фейгін, креативний директор в Direct Design Visual Branding Наталія Синепупова, засновник - керівник School of visual communication Нікіта Обухов, головний сер в студії дизайну funkypunky Микола Коваленко, Head of Design Studio в Saatchi & Saatchi Worldwide Ольга Протасова, представник Behance в Україні Павло Клубнікін, креативний директор Banda Agency Роман Гавриш, Managing Partner в Aimbulance Станіслав Окрух, креативний директор в Smart Heart Тетяна Федоренко, генеральний директор Leo Burnett Ukraine Юрій Гладкий, директор Grape Ukraine. Ірина Шкаровська, арт-директор Educational apps for kids