Організація та контроль за роботою зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків роботи органів державної податкової служби. В зв’язку з набранням чинності з 01 січня поточного року Податкового кодексу України, положення якого потребують детального роз’яснення, у 2011 році збільшилась кількість звернень, які надійшли від громадян на розгляд до органів державної податкової служби Житомирської області. У січні-липні на розгляд податківців надійшло 292 письмових звернень громадян (у відповідному періоді 2010 року - 157 звернень), з них 52,1 відс. складають заяви, 46,5 відс. - інформаційні запити, 1,4 відс. – скарги.Особистий прийом громадян посадовими особами ДПС області здійснюється через громадські приймальні, згідно затверджених графіків прийому громадян.Протягом січня-липня 2011 року посадові особи ДПС області здійснили 54 прийоми громадян.На всі звернення громадян були надані фахові роз'яснення без порушення терміну та згідно чинного законодавства.ДПА у Житомирській області