До Житомирського райвідділу міліції звернувся 58-річний житель району, повідомивши про підозріле зникнення зі свого банківського рахунку понад 4,5 тисяч гривень. Як з’ясувалося, тиждень тому чоловікові на мобільний зателефонував нібито працівник служби безпеки банку і попросив продиктувати персональні дані рахунку задля налаштування системи, яка начебто дала збій. Заявник виконав прохання, і аж тепер отримав СМС-повідомлення про зняття коштів зі свого банківського рахунку.
Про це повідомляє прес-служба УМВС України в Житомирській області.
Аналогічна заява надійшла до міліції й від 55-річного жителя Володарськ-Волинського району. За декілька днів після розмови із «банківським працівником» чоловік позбувся 3 тисяч гривень.
Майже 12 тисяч гривень втратила зі своєї картки і 20-річна житомирянка, яка за схожих обставин повірила незнайомцеві і продиктувала йому конфіденційні банківські реквізити власного рахунку.
Правоохоронці кваліфікували події як шахрайство. У рамках розпочатого за ч.1 ст.190 Кримінального кодексу України досудового розслідування міліція встановлює особи пройдисвітів і їх місцезнаходження.
Водночас міліція звертається до громадян: аби не стати жертвами шахраїв, дотримуйтеся елементарних правил:
- нікому і за жодних обставин не надавайте особистої інформації (номер банківської картки, рахунку, CVV-код, пін-код, коди, які надходять у СМС-повідомленнях тощо), тим більше в телефонному режимі;
- не довіряйте телефонним сповіщенням про невиконані кредитні зобов’язання й необхідність у зв’язку з виниклим непорозумінням звірити номер вашого кредитного рахунку з нібито наявною інформацією у банку. Принагідно згадайте, що у контактному центрі установи зазвичай клієнтів запитують лише чотири останні цифри вашої кредитки.
Врешті, у питаннях фінансового характеру керуйтеся здоровим глуздом, а у разі потреби - радьтеся з фахівцями.