У Житомирському університеті абітурієнти зможуть вивчити фах рекламіста та піарника

За результатами експертного оцінювання та рішення Акредитаційної комісії МОН України  Житомирському державному університету імені Івана Франка було ліцензовано нову спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» з ліцензованим обсягом набору 60  осіб на денну форму навчання, - про це йдеться на офіційному сайті університету.

В останні роки рекламна та PR-діяльність в Україні набувають все потужніших обертів. Щорічне зростання рекламних та PR-бюджетів дуже виграшно виділяється серед показників динаміки інших галузей національної економіки. Важелями реклами та PR користуються сьогодні бізнес-структури, державні установи, громадські організації, політичні партії. Загальним результатом цих процесів є розвиток національного комунікаційного ринку, стрімке зростання кількості людей, що працюють у комунікаційних агентствах та рекламних службах організацій. Тому  спеціальність «Реклама та зв'язки з громадськістю» не просто перспективна, а й стратегічно необхідна.

Підготовку фахівців  з  «Реклами і зв’язків з громадськістю»  у  м. Житомирі не здійснює жодний вищий державний навчальний заклад, тому й виникла необхідність у такій освітній послузі. До того ж, потреба у фахівцях з реклами і зв’язків з громадськістю підтверджується результатами моніторингу ринку праці, проведеного за участі Житомирської облдержадміністрації. Відтак, студенти, які отримають освіту фахівця з реклами та PR, матимуть гарне майбутнє.

«Сьогодні ми маємо великий потенціал молоді, котра хоче рухатися й змінювати світ навколо себе. Спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» саме для таких – рухливих і креативних»,  –  каже ректор ЖДУ ім. І. Франка Петро Саух.

Набір на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» здійснюватиметься під час вступної кампанії 2015 року до Житомирського державного університету імені Івана Франка, яка триватиме в липні-серпні поточного року. Бажаючі отримати фах рекламіста та піарника разом із іншими документами мають подати до приймальної комісії сертифікати ЗНО з української мови і літератури, історії, англійської мови.

Реклама і зв’язки з громадськістю – це напрям, що відкриває чудові кар’єрні перспективи. Випускник може претендувати на цілий ряд посад: від менеджера чи фахівця відділу реклами до керівника.

Новини компаній
11:00, 23 грудня