• Головна
  • Податкову і митників об'єднали. Що зміниться для житомирян?
15:07, 28 травня 2013 р.

Податкову і митників об'єднали. Що зміниться для житомирян?

«Основне завдання Міністерства доходів і зборів –  адміністрування податків, зборів, митних платежів та єдиного соціального внеску, надання послуг громадянам і бізнесу та, як наслідок, забезпечення наповнення доходної частини бюджету», - розповів в. о. начальника Головного управління Міндоходів у Житомирській області Геннадій Козак під час «круглого столу» з представниками бізнесу і ЗМІ регіону, присвяченого презентації новоствореного міністерства.

Геннадій Козак підкреслив, що об’єднання в одній структурі податкових та митних органів ніяким чином не створить дискомфорту для бізнесу. Навпаки, суб’єкти господарювання отримають ряд переваг: спрощення процедур отримання адміністративних послуг, підвищення якості, комплексність податкового та митного сервісу; скорочення кількості часу на обслуговування в державних органах тощо.

Керівник Головного управління Міндоходів в області зазначив, що кількість перевірок для бізнесу буде мінімізована, і стосуватимуться контрольно-перевірочні функції лише тих суб’єктів господарювання, які використовують схеми ухилення від сплати податків. Наприклад, Головним управлінням Міндоходів в області на 1 півріччя 2013 року заплановано здійснити перевірки на 62-х підприємствах. Це вдвічі менше, ніж на 1 півріччя 2012 року (138 підприємств).

Повідомив Геннадій Леонідович також про оптимізацію в структурі податкової міліції, яка виконуватиме функції по виявленню і  розслідуванню злочинів у сфері оподаткування. Після завершення реорганізації штатна чисельність підрозділів податкової міліції області складатиме 143 штатні одиниці, в тому числі 51 одиниця – оперативне управління, 29 одиниць – слідче управління фінансових розслідувань та 63 одиниці – головний оперативний відділ ДПІ у м. Житомирі.

Що стосується передачі Міндоходов функції адміністрування єдиного соціального внеску, то, зазначив Геннадій Козак, це цілком логічний крок, який відповідає інтересам бізнесу. Функції ведення реєстру та персоніфікації страхувальників, нарахування виплат залишаються за Пенсійним фондом, адміністрування, контрольно-перевірочна робота - за Міністерством. На облік до Головного управління переходить 99 тис. платників єдиного соціального внеску з середньомісячними надходженнями в сумі 250 млн. грн.

Керівник Головного управління Міндоходів запевнив присутніх, що проведення реорганізації територіальних органів не погіршить умов обслуговування платників.

У 2012 році податковою службою області створено 14 Сервісних центрів по обслуговуванню платників податків не лише у містах обласного підпорядкування, а у всіх інспекціях області.  У цілому по області в сервісних центрах обслуговування платників здійснюють більше 100 працівників ДПІ.

У Центрах обслуговування платників податків вже можна безкоштовно отримати електронний цифровий підпис для здійснення в онлайн-режимі не лише податкових, а й митних процедур, а також подання звітності до Пенсійного фонду та органів статистики. На даний час у Центрах надаються 63 види адміністративних послуг та весь спектр роз’яснень чинного податкового законодавства.

Зараз Головне управління Міндоходів області забезпечує обслуговування 21 тисячі платників податків – юридичних осіб та 62 тисячі – фізичних осіб – підприємців, із яких понад 4 тисячі платників ПДВ. Крім того, здійснюється обслуговування близько 450 тисяч громадян, які є платниками податків.

Крім того, в ЦОПП діють 3 Акредитовані центри сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби. З початку року власниками електронних ключів стали 8067 платників податків – 6573 фізичних та 1494 юридичних осіб.

Про реорганізацію Житомирської митниці розповів Віталій Щербань – заступник начальника Житомирської митниці Міндоходів. Віталій Адольфович висловив впевненість, що у споживачів митних послуг не виникне незручностей у здійсненні митних операцій, адже, як і раніше, головним у роботі митних органів залишається безумовне виконання Митного кодексу України.

 

Для довідки: Указом Президента України № 726/2012 від 24.12.2012 створено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, на яке додатково покладено функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №229 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів» розпочато процедуру реорганізації шляхом приєднання Державної податкової служби в області та прийнято рішення про утворення комісії з проведення реорганізації. Утворено як юридичну особу публічного права Житомирську митницю Міндоходів, визначивши її правонаступником Житомирської митниці, що реорганізується.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...