Перша заступниця начальника Житомирської обласної військової адміністрації Наталія Остапченко провела засідання територіальної комісії з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах від 15 травня 2023.
На засіданні заслухали інформацію начальника управління житлово-комунального господарства, енергетичного менеджменту та енергозбереження Департаменту регіонального розвитку обласної військової адміністрації, заступника голови комісії Тетяни Вареми.
Також узгодили обсяги заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого опалення, послуги з постачання теплової енергії, зокрема:
- населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води населенню згідно із Додатком 1 до цього протоколу для 6 підприємств на загальну суму 27 317 198, 56 грн;
- установам та організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів та/або іншим підприємствам теплопостачання, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води установам та організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів згідно із Додатком 2 до цього протоколу для 1 підприємства на загальну суму 395 038,76 грн;
- іншим споживачам та/або іншим підприємствам теплопостачання, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води іншим споживачам (крім населення, установ та організацій, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, релігійних організацій та/або інших підприємств теплопостачання, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води населенню, установам та організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, релігійним організаціям) згідно із Додатком 3 до цього протоколу для 4 підприємств на загальну суму 4 041 113, 24 грн.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію