• Головна
  • У Житомирі збільшилась кількість велосипедистів на 40% у порівнянні з 2018 роком
ВЕЛОСИПЕДИСТИ
09:44, 26 вересня 2023 р.
Надійне джерело

У Житомирі збільшилась кількість велосипедистів на 40% у порівнянні з 2018 роком

ВЕЛОСИПЕДИСТИ

У Житомирі впродовж двох днів - в будній та вихідний -рахували велосипедистів.

Про це повідомляє Житомирська міська рада.

Підрахунок відбувався по всьому місту на 13-ти перехрестях, аби забезпечити максимально точні дані, в межах Європейського тижня мобільності та для цілей концепції розвитку велосипедної інфраструктури, яка наразі активно розробляється містом за підтримки проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ».

Процес координували експерти Bike City consulting, які також є консультантами з розробки велоконцепції.

16 вересня, у суботу, рахували з 12:00 до 14:00 год. 19 вересня, у вівторок, - з 7:30 до 9:30 та з 17:00 до 19:00.

На спеціальному бланку фіксували напрямок руху, маршрути, розмежовували за гендерним показником.

У Житомирі такий перепис велосипедистів проводився вдруге. Перший - у 2018 році.

Результати підсумували та порівняли.

Отож, проти 2018 року кількість користувачів велосипедного транспорту зросла на 40%. У 2018 році ця цифра становила 1505, найсвіжіші дані - 2179.

До підрахунку долучилися студенти Державний університет "Житомирська політехніка" та ГО "Асоціація Велосипедистів Житомирщини". Всього - близько 40 волонтерів, які бажають зробити наше місто комфортним для велосипедистів.

Серед них - студенти Артем Бояров та Віталій Шумлянський. Хлопці здобувають освіту за спеціальністю "Автомобільний транспорт". Кажуть, долучилися до ініціативи, бо хочуть допомогти поліпшити безпеку руху та велоінфраструктуру у місті.

"Підрахунки можуть бути корисними для її розвитку, а це важливо для містян. Ми підраховували, розподіляли за певними групами. Наприклад, спортивні велосипели, міські, дитячі, вантажні, прокатні, особистий легкий персональний транспорт. Також розділяли чоловіків і жінок. Найбільше ведосипедистів припало на вечірній час будня. Більшість - чоловіки, жінок менше", - каже Артем.

Точка моніторингу хлопців - перехрестя Старого Бульвару і Фещенка -Чопівського.

У контексті загальної цифри результат на цій локації - вище середнього.

Артем також використовує двоколісний, та поки повністю замінити ним громадський транспорт не наважується.

"Це зручно, практично з багатьох причин. Та не скрізь безпечно. Сподіваюся, що Житомир стане безпечнішим та доступнішим для велосипедистів", - висловлюється Артем.

Нижче - перехрестя, де здійснювався підрахунок:

  • 1. вул. Київська - просп. Незалежності - Київський міст - Привокзальна пл. - вул. Івана Сльоти
  • 2. вул. Київська - вул. Покровська
  • 3. вул. Вітрука - вул. Корольова
  • 4. Старий бульв. - вул. Фещенка-Чопівського
  • 5. Київське шосе - вул. Параджанова
  • 6. вул. Корольова - вул. Параджанова
  • 7. вул. Чуднівська - вул. Зв’язківців
  • 8. просп. Миру - просп. Незалежності - вул. Перемоги - вул. Вільський Шлях
  • 9. вул. Грушевського - вул. Перемоги
  • 10. вул. Жуйка - вул. Велика Бердичівська
  • 11. вул. Театральна - вул. Велика Бердичівська
  • 12. вул. Покровська - просп. Незалежності
  • 13. вул. Івана Гонти - вул. Селецька - вул. Велика Бердичівська.

Організатором Європейського тижня мобільності є Житомирська міська рада в межах проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ», який виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за фінансової підтримки урядів Німеччини та Швейцарії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#велосипедисти #рух велосипедистів #новини житомира #новини житомирщини #ровери #двоколісники
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...