Держпродспоживслужба
12:48, 12 жовтня 2023 р.
Надійне джерело
За 9 місяців 2023 року спеціалістами надано 175 консультацій на особистому прийомі, — Держпродспоживслужби Житомирщини
Держпродспоживслужба
З метою забезпечення належного рівня захисту прав споживачів, створення дієвої системи їх консультування та підвищення рівня загальної правової грамотності, у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області та на рівні територіальних структурних підрозділів функціонують консультативні центри, де спеціалісти на постійній основі проводять прийоми громадян.
За 9 місяців 2023 року спеціалістами надано 175 консультацій на особистому прийомі.
Питання, з якими зверталися споживачі різного хакактеру, а саме:
- питання тарифів та нарахування за послуги;
- замовлення підручників через мережу інтернет;
- гарантійне обслуговування побутової техніки та дотримання термінів проведення ремонту;
- відмова в безготівковому розрахунку;
- відмова у видачі розрахункового документа;
- грубість та нетактовність персоналу при обслуговуванні споживачів.
При розгляді усних звернень громадянам надавались ґрунтовні роз’яснення, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Як приклад можна описати такі ситуації:
На адресу Головного управління звернулась громадянка, яка придбла в магазині жіноче взуття вартістю 3 000 грн., яке не підійшло за розміром. Однак, вона не змогла скористатися своїм правом визначеним у статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Внаслідок звернення до Головного управління та ефективних дій спеціалістів вимоги споживача задоволено підприємцем та повернуто кошти.
В іншому випадку на адресу Головного управління звернувся споживач зі скаргою на дії працівників магазину стосовно відмови у проведенні гарантійного ремонту побутової техніки, а саме робота-пилососа. Суб’єктом господарювання запропоновано споживачу сплатити кошти за проведення ремонту в сумі – 1 400 грн.
В ході розгляду звернення, спеціалістами Головного управління надано вичерпну консультацію стосовно вимог законодавства про захист прав споживачів. За результатами консультативної допомоги, суб’єкт господарювання безоплатно провів гарантійний ремонт техніки.
Окрім того, громадяни в консультативних центрах мають можливість ознайомитись та отримати інформаційні матеріали: листівки, буклети, брошури, зразки заяв-претензій до суб’єктів господарювання.
Також, громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління за телефоном: (0412) 43-18-42
Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
5 освітніх проєктів від ЄС: можливості для молоді та дорослих у воєнний час
Партнерський матеріал
11:00
09:00
Вчора
18:11
26 листопада
Оголошення
10:05, 21 листопада
09:40, 19 листопада
10:11, 19 листопада
16:15, 16 листопада
13
12:54, 19 листопада
23
live comments feed...