• Головна
  • Екстрим від перевізників: житомиряни шоковані 26-им маршрутом
ТРАНСПОРТ
17:42, 8 лютого
Надійне джерело

Екстрим від перевізників: житомиряни шоковані 26-им маршрутом

ТРАНСПОРТ
Екстрим від перевізників: житомиряни шоковані 26-им маршрутом

Сьогодні вранці житомиряни стали свідками екстремальної подорожі на маршрутці №26.

Передні двері транспортного засобу не закривалися, а задні, навпаки, зачинялися на ходу, лякаючи пасажирів.

Обурені житомиряни одразу ж почали ділитися своїми враженнями в соціальних мережах. Фото та відео з "атракціону" швидко розлетілися по Facebook та Instagram, викликавши бурхливу реакцію.

Екстрим від перевізників: житомиряни шоковані 26-им маршрутом, фото-1

"Сьогодні їхала на чудо-маршрутці, у якої передні двері не працювали взагалі, а задні живуть своїм життям — тобто відкриваються прямо на ходу", — житомирянка Олена Гордійчук.

"За що ми платимо кошти? Розберіть вже ті корита на запчастини!"

Ситуація під контролем?

В управлінні транспорту та зв'язку Житомирської міської ради запевнили, що ситуація під контролем. За словами директора Миколи Єрмакова, після інциденту було проведено перевірку маршруту №26:

В результаті ми видали припис на усунення недоліків по санітарному стану салону маршрутки і усунення технічних несправностей. Це винна перевізника! Вперше за два роки сталася така ситуація з несправності дверей"

Чи дійсно це "вперше"?

Житомиряни стверджують, що подібні інциденти з маршруткою №26 — непоодинокі!

"Це не перший випадок, коли виникають проблеми з цим маршрутом", — скаржиться житомирянка Оксана Осадча.

"Я через люк заходити не хочу! І сміх, і гріх! Тримають нас за дурнів", — додав житомирянин Sergey Rebets.

Екстрим від перевізників: житомиряни шоковані 26-им маршрутом, фото-2

Що чекає несумлінного перевізника?

За словами Єрмакова, перевізника маршруту №26 буде покарано:

"В конкретному випадку порушення зафіксовано і перевізника попереджено. Взагалі, якщо перевізник не реагує на три попередження, ми розриваємо договір з ним. Це техніка — вона періодично ламається. В основному, скарг на міські маршрути не було. Наразі в місті оновлено 80% транспорту. Ми часто проводимо планові та позапланові перевірки. Сьогодні, наприклад, була позапланова. Також проходять перевірки Укртрансбезпеки та поліції. В цьому випадку порушення зафіксовано і перевізника попереджено”

Чи задовольнить це житомирян?

Час покаже, чи “заспокоїть” житомирян вищезгадані твердження міської влади.

"Трошки зачекайте! Піднімуть тариф — і тоді відремонтують, а поки так терпіть; немає за що", - поділився своїми думками житомирянин Sergey Rebets."

Історія з 26-ою маршруткою вкотре підкреслює гостру проблему стану міського транспорту в Житомирі. Чи буде вона вирішена? Знову ж таки, — покаже час. Залишається сподіватися, що “обіцянки” влади стосовно покращення стану громадського транспорту в Житомирі, — не пусті слова!

 Юлія Хоменко для 0412.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#транспорт #транспорт житомира #тролейбуси #новини житомира #новини житомирщини #трамваї #електротранспорт
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...