08:00, 31 березня
Надійне джерело
Що робити, якщо не приходить смс з кодом погашення е-рецепта
Смс-повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) – це важливий інструмент комунікації системи з пацієнтом.
Зокрема через нього пацієнт отримує ключову інформацію – номер е-направлення, медичного висновку про тимчасову непрацездатність чи номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці.
«Існує кілька причин, чому повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не прийшло вам на телефон.
Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ.
Ви могли вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінили його. Тож якщо смс не надходять, першочергово слід звернутися до лікаря, щоб перевірити, чи є вказаний вами номер коректним.
Як за потреби змінити номер, читайте тут.
Ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи», - йдеться в повідомленні.
У такому разі потрібно звернутися до лікаря – він має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.
У вас технічні проблеми з самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора.
У такому разі рекомендуємо перевірити чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять, а лікар може повторно надіслати вам смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.
Зазначимо, що ви в будь-який час можете змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема, і про рецепти) надходили на ваш телефон.
Для цього потрібно звернутися до лікуючого лікаря і попросити його допомогти вам це зробити.
Міністерство охорони здоров'я України
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:18
22 листопада
16:10
22 листопада
12:13
22 листопада
10:03
22 листопада
ТОП новини
Оголошення
20:34, 21 листопада
10:45, 14 листопада
1
10:05, 21 листопада
13:59, 21 листопада
15:58, 13 листопада
live comments feed...