11:06, 4 квітня
Надійне джерело
Як споживачу захистити свої права, коли він придбав неприданий продукт?
Купили йогурт, а він з пліснявою або принесли придбаний продукт додому, а він протермінований. Що робити у такому разі?
Відповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області. Першочергово, зверніться до адміністрації магазина, де купили продукт. Не забудьте, що ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну.
«Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт, або ж замінити на придатний.
Також не варто хвилюватися в разі втрати чека, оскільки повернути товар можливо й без нього. Як саме? Наприклад, завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо», - йдеться в повідомленні.
Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:
- в телефонному режимі (усно) - 0412- 43-18-42;
- електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням;
- направити офіційний лист за поштовою адресою: 10002, м.Житомир, вул. Вороного Юрія, 55;
- або офіційний лист на електронну пошту: [email protected].
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:18
22 листопада
16:10
22 листопада
12:13
22 листопада
10:03
22 листопада
17:53
20 листопада
ТОП новини
Оголошення
16:57, 14 листопада
19:13, 21 листопада
16:23, 14 листопада
16:57, 14 листопада
16:57, 14 листопада
live comments feed...